Ofte stilte spørsmål | Suitopia

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg velge andre designalternativer enn dem som finnes på nettstedet deres?

Selvfølgelig! Vi er utrolig fleksible. Send oss en e-post med detaljert beskrivelse av dine spesifikke ønsker, og vi gir deg beskjed om vi kan oppfylle dem og til hvilken pris.

Når begynner produksjonen av bestillingen min?

Så snart betalingen din er godkjent sendes bestillingen til produksjon.

Når vil jeg motta bestillingen min?

Stoffprøver: 3-7 dager. Hvis du betaler med PayPal vil bestillingen din bli sendt innen 20 dager. Hvis du betaler med en av de andre betalingsmetodene vil du mota dressen innen omtrent 2-3 uker etter at bestillingen er betalt. Leveringen kan variere noe avhengig av materialvalg og om vi trenger mer informasjon angående bestillingen din, da vi foretar en kontroll av alle målene og kontakter deg hvis noen av dem ser usannsynlige ut.

Hva om plaggene mine ikke passer skikkelig?

Ikke vær redd, Suitopia gir alle kunder en perfekt passform-garanti. Les mer her.

Kan dere levere innen en gitt tidsfrist til bryllupet mitt/avgangseksamenen min/nyttårsaften?

Hvis du trenger bestillingen din straks til en bestemt dato, send oss en e-post på customerservice@suitopia.com med informasjon om når du trenger plaggene.

Kjøpet mitt ble avvist, hvorfor det?

Et kredittkortkjøp kan avvises av våre betalingsleverandører (DIBS og PayPal) eller av banken din av mange årsaker. De vanligste årsaken er:

- Utilstrekkelig saldo på kortet
- Kortnummeret, utløpsdatoen eller CVC-koden er feil inntastet

Hvis kjøpet ditt blir avvist, prøv igjen og dobbeltsjekk at du taster inn all informasjon korrekt. Hvis kjøpet fremdeles avvises, kontakt banken din og oppgi transaksjons-ID og spør hvorfor kjøpet blir avvist, Hvis du ikke har notert din transaksjons-ID, ta kontakt med customerservice@suitopia.com og vi vil gi deg den.

Kan jeg bestille andre stoffer enn dem som finnes på nettstedet deres?

Ja, det kan du. Hvis du har ønsker om et bestemt stoff du ikke kan finne på nettstedet vårt tar du kontakt og beskriver stoffet i detalj, helst med bilde. Vi ser om vi klarer å fremskaffe stoffet. Du kan også kjøpe stoffet selv, og vi sørger for å det sendt til skredderen vår. Ta kontakt med oss hvis du har slike ønsker, og vi vil gi deg et prisoverslag.

Det er noe som ser rart ut eller som ikke fungerer på nettsiden deres!

Hvis det er noen feil eller noe som ikke fungerer på nettsidene våre blir vi glade hvis du sender oss en e-post og forteller oss om det. Vi forbedrer og tester nettsidene våre kontinuerlig for at de skal virke optimalt, men hvis noe ikke fanges opp av testene våre vil vi gjerne få vite om det. Hvis du oppdager en skjult programfeil på sidene våre vil vi dessuten bli veldig glade hvis du forteller oss hvilket operativsystem og versjon, hvilken nettleser, versjon og oppløsning du bruker, slik at vi kan rette opp problemene så snart som mulig.

Når vil jeg motta refusjonen for å ha bestilt en dress innen 10 dager etter mottak av stoffprøver?

Dette vil skje innen et par dager etter at du har betalt for bestillingen. Refusjonen kreditteres den kontoen du betalte fra.

Kan jeg spore bestillingen min?

Ja, det kan du. Hvis du logger deg inn på profilen din hos Suitopia kan du følge bestillingens status. Fram til bestillingen sendes fra oss vil statusen være "Under produksjon". Når bestillingen din er sendt endres statusen til "i transitt" og du vil få opp et sporingsnummer som du kan bruke på www.dhl.com for å følge bestillingens vei til døra di.

Hva skjer om jeg ikke er hjemme når produktet leveres?

DHL gjør totalt tre leveringsforsøk. Hvis alle forsøkene mislykkes vil DHL forsøke å kontakte deg per telefon, så vi anbefaler at du oppgir telefonnummeret ditt når du legger inn bestillingen din. DHL har dessverre ikke mulighet til å levere produktet til noe nærliggende postkontor, butikk eller lignende. Hvis du vet at produktet er på vei og at du ikke kommer til å være hjemme, ta kontakt med DHL.